X סגירה
 

פסטיבל היין של פראג

חופשה רומנטית בפסטיבל היין בפראג

פראג היא אחת הערים הרומנטיות ביותר שישנן באירופה ובכלל. העיר העתיקה עם סמטאות האבן והבתים הבנויים בסגנון גותי- בארוקי, הארמונות המפוארים, הכנסיות בעלות הגגות המחודדים הבולטות בקו הרקיע של העיר, המצודה העתיקה בעולם והגשרים העוברים מעל נהר הוולטובה ומהווים נקודת תצפית מושלמת הופכים את פראג למלאה ברומנטיקה.

סיור במבשלת בירה צ'כית - הזמן עכשיו >>

פסטיבל היין השנתי של פראג - יין מייקבי בוטיק
פסטיבל היין השנתי של פראג - יין מייקבי בוטיק

אל כל אלה מצטרפים עוד מקומות שיש לפראג להציע ובסוף חודש מאי (27-28) גם פסטיבל היין של פראג שללא ספק מוסיף לאווירה השורה בעיר גם כך.

יומיים של שכרון חושים

יקבים בעלי שם עולמי, יקבים אזוריים, יקבי בוטיק, יקבי גראז' ויקבים משפחתיים קטנים- את כל אלה תוכלו לראות בפסטיבל היין של פראג. לא רק יקבים מקומיים יציגו את היינות החדשים והוותיקים שלהם אלא גם יקבים ממדינות שונות באירופה כמו הונגריה, איטליה, סלובניה או סלובקיה.

משקה היין לא רק משכר במובן הפשוט של המילה. הוא מחבר בין מקומות רחוקים ובין תקופות. אנשים מכל העולם מתחברים ליין וסוגדים למשקה המופלא הזה. היין גם עובר מסע יחד עם האנושות ומיוצר במשך אלפי שנים.

מדהים לגלות בכל שנה אילו שינויים, תוספות, טעמים וריחות יכולים לקבל היינות השונים. אם אתם אוהבים לשתות כוס יין טובה מדי פעם, אל תוותרו על טיול רומנטי בעקבות היין, טיול בו תטעמו כארבע מאות סוגי יינות. רק לעבור בין דוכני היין שיפרשו ליד בית העיריה החדש של  פראג ולטעום...

פסטיבל יין גם עם ילדים

הגעתם לפראג עם ילדים? אין סיבה שתוותרו על ערב רומנטי ורב טעמים. במתחם פסטיבל היין ישנה פינה מיוחדת לילדים בה יוכלו ליהנות מהפעלות כמו משחקים ויצירה לאורך כל הערב.

כמובן ששתיית יין לא מומלצת על בטן ריקה ולכן יחכו לכם במקום גם דוכני אוכל ושתיה בהם תוכלו לאכול משהו לפני שתתחילו לעבור וללגום מן היינות השונים או לעשות הפסקת שתיה עם משקה נטול אלכוהול.

פסטיבל היין נותן עוד נופך רומנטי לטיול ברחבי פראג. בין טיול בעיר העתיקה, ביקור ברובע המצודה היפהפה או ברובע היהודי מומלץ להגיע לבית העיריה החדש. שפע כזה של יינות כבר מזמן לא ראיתם...

 

כתבות שאולי יעניינו אותך